Pictor de frumuseţe

Să ridice mâna cine s-a îndrăgostit cel puțin o dată în viață. De altceva înafară de propria imagine în oglindă vă rog. Bun, acum că am lămurit acest aspect, ridicați mâna cei care v-ați îndrăgostit vreodată de un peisaj ( când vă gândiți la asta recitiți, vă rog, a doua propoziție din text, mulțumesc).

Atâția pictori celebri în această lume. Atâția fotografii renumiți. Și totuși dacă voi întreba pe cineva pe stradă cine este cel mai talentat în mânuirea culorilor, cine este perfecționismul întruchipat în meșterirea liniilor sau cine îmbină în cel mai armonios mod totul într-o imagine, nimeni nu va fi capabil să îmi răspundă.

Te-ai gândit și tu la asta? Ce nume de pictor talentat ți-a trecut prin minte? Sau este numele vreunui fotograf cuvântul ce îți tremură pe buze? Oricum cu siguranță ai în minte un nume mare în domeniu. Și totuși eu te asigur că nu este cel potrivit.

Cine pictează cel mai frumos ruginiul toamnei îmbinându-l cu auriul și roșcatul pădurii? Cine zugrăvește detaliile perfecte pe imensitatea albului dat de zăpadă. Dar cine meșterește atât de bine armonia primăverii îmbinând culorile cu sunete și miresme ? Are cineva extraordinarul talent de a reda prin propria artă intensitatea arzătorului soare de vară?!

Într-adevăr natura este cu adevărat cel mai sofisticat pictor, cel mai minuțios artist pe care îl vom întâlni vreodată.

Iubesc călătoriile cu trenul, mai ales când am ocazia să stau la geam. Mereu am impresia că geamul este un orificiu prin care mie, muritorului de rând, mi se permite să văd o succesiune infinită de tablouri ale naturii. Este un spectacol magnific pe care natura ni-l oferă în momentul când alegem să mai scoatem și noi ochii din telefoane. Și totuși… câte spectacole ratate.

M-am îndrăgostit iremediabil de munte, la fel cum sunt și iremediabil îndrăgostită de mare. Primul e loc de evadare și de relaxare al doilea e locul unde agitația e la ea acasă. Dar trebuie să recunosc că marea o caut doar într-un anotimp iar muntele tot anul. Poate așa se explică și cum am ajuns eu la facultate la Brașov în loc de Constanța.

Îmi tot zic că o să îmi rezerv o zi să mă plimb. Dar doar atât. Nu să ies în oraș. Ci doar să mă plimb pe străzile Brașovului, să mă bucur de agitația sa, să îi prind din mers ritmul.

Și totuși pentru a merge în vacanță la munte nu aș alege Brașovul. Ce e drept, sunt adepta liniștii depline în vacanță ( ceea ce nu se prea potrivește cu a merge împreună cu fratele meu dar trecem peste). Mi-aș face cazarea în Poiana Brașov.

M-aș duce în această perioadă a anului. Să mă bucur de pânzele pictate de natură. Să mă plimb fără a avea alt scop înafară de a privi, de a râde, de a mă bucura de cât de frumos este tot ceea ce e simplu. Ca un copilaș mic care descoperă lumea înafara pătuțului lui, așa as pleca și eu să explorez această oază de liniște.

O zi simplă… în care să te trezești suficient de devreme încât să vezi soarele cum prinde putere dar suficient de târziu încât să te poți bucura de puțina căldură din partea sa. Să te relaxezi la un ceai, la o cafea sau la o ciocolată caldă în timp ce respiri aerul proaspăt de munte. Să te plimbi liniștită prin jur, să te bucuri de mâncăruri tradiționale. Poate să te plimbi cu barca sau doar pe jos, să pleci într-o drumeție sau doar să stai pe o pătură cu o carte alături. Vă place cum sună?

65576111.jpg.350x0.jpg

Aș putea crea o mulțime de combinații. O mulțime de moduri de a îmi petrece ziua. Dar până atunci, scriem cu drag și spor articole pe blog. Astfel încât, pe 16 decembrie să am ocazia de a participa la gala SuperBlog2017 la Hotel Royal Poiana Brașov unde sper, din tot sufletul, să cunosc oameni minunați care iubesc la fel de mult ca și mine tot ceea ce înseamnă a fi blogger.

dsc_0183-1.JPG.1024x0.jpg

PS: Cu acest articol, particip la proba a 6-a din cadrul competiției SuperBlog2017!

Lasă un răspuns

